PUTNIČKE GUME            

PREDUZECE ZA PROIZVODNJU,TRGOVINU I USLUGE

GLAVNA 242 ,RUMA    E-mail andrijevicmz@open.telekom.rs TEL:022 473-325 FAX:022 479-712  MOB:063 513-217


POCETNA GUME AKUMULATORI ULJE I FILTERI USLUGE KONTAKT


Postoje akumulatori kojima je dodavanjem različitih vrsta elemenata u olovo (antimon, kalcijum, srebro, itd) isparavanje elektrolita svedeno na prihvatljivi minimum, te se za te akumulatore u žargonu kaže da su bez održavanja. U takve akumulatore npr. spadaju oni koji su zaliveni (nemaju čepove sa gornje strane ćelija).

Akumulatori bez elektrolita ne postoje, postoje akumulatori u kojima se umesto klasičnog elektrolita (razblažena sumporna kiselina) nalazi tzv. gel. Oni se ređe koriste u automobilima, češće u jahtama, invalidskim kolicima, borbenim vozilima i sl. (gde bi moglo doći do izlivanja klasičnog elektrolita). Takvi akumulatori kao svoju lošu stranu imaju slabiji protok elektrona kroz elektrolit

                             Energizer® Akumulatori

Izvrsna stabilnost i izdržljivost ciklusa punjenja i pražnjenja

Dvostruko brže dopunjavanje nego kod konvencionalnih akumulatora

Zatvoren sistem - potpuno bez održavanja

Pojačana snaga hladnog starta

Visoka otpornost na vibracije

Sistem sa ventilom za pritisak radi potpune bezbednosti

100 % otporan na izlivanje i curenje elektrolita

Savršen akumulator za uslove visoke potrošnje energije u taksi vozilima

Najnovija tehnologija za napredna vozila sa Start-Stop tehnologijom

Pri kupovini novog akumulatora ne treba kupovati "jači" akumulator od onog koji je bio. Alternator na vašem vozilu nije projektovan da puni veći akumulator. Na taj način bi vaš novi akumulator uskoro mogao stradati od nedovoljnog punjenja. Ako kupite slabiji akumulator od predviđenog, skoro sigurno ćete u prvoj godini imati problema sa tim akumulatorom. Takva baterija biva "skuvana", pre svega mučenjem pri startovanju automobila, a nakon toga i prepunjavanjem iz vašeg alternatora.

Akumulator ne sme ostati bez elektrolita.

Olovni akumulator se ne sme prazniti ispod 1,8 V ili dugo stajati van upotrebe bez dopunjavanja.

Ne sme se podvrgnuti suviše jakim strujnim udarima.

Što se akumulator prazni ili puni jačom strujom, bit će mu manji kapacitet (dakle kraće će održavati dovoljan napon).

Kapacitet akumulatora smanjuje se i kod niskih temperatura, zbog čega su češći problemi s akumulatorom na vozilima u zimskim mesecima.

Direktan kratki spoj na priključcima akumulatora (pogotovo na onima velikog kapaciteta) može biti vrlo opasan, jer proizvodi vatromet snažnog iskrenja koje može uzrokovati teške opekline, požar, oštećenje vida, pa čak dovesti i do eksplozivnog raspada akumulatora.